Informacja dla osób których dotyczy koordynacja świadczeń rodzinnych oraz wychowawczych (500+)

informacje

Gdzie i kiedy można załatwić sprawę w Urzędzie Wojewódzkim?

Wydział Rodziny i Polityki Społecznej Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi informuje, że od dnia 1 lutego 2019 roku ulegają zmianie dni i godziny funkcjonowania Punktu Konsultacyjnego w zakresie Koordynacji Świadczeń, mieszczącego się w pokoju 026 ul. Piotrkowska 104, Łódź:

Dni i godziny przyjęć Klientów:

Poniedziałek  9.00 – 15.00

Wtorek 11.00 – 16.00

Czwartek 9.00 – 15.00

Piątek 9.00 – 15.00

Jednocześnie informujemy, że numer infolinii pozostaje bez zmian:      42 664-10-74

Poniedziałek 9.00-12.00

Wtorek 10.00-12.00

Środa 9.00-15.00

Czwartek 9.00-12.00

Ponadto, w celu skontaktowania się z pracownikami Oddziału do Spraw Koordynacji Świadczeń prosimy o korzystanie z  poczty e-mail : koordynacja@lodz.uw.gov.pl wpisując jednocześnie dane osobowe (w tym PESEL) umożliwiające  identyfikację wnioskodawcy.

Mając na względzie przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, uprzejmie informujemy, że pracownicy sekretariatów nie udzielają informacji na temat statusu prowadzonych spraw.

Informacji dotyczących koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego udzielają pracownicy Punktu Konsultacyjnego pod numerem  infolinii 42 664-10-74.

Ze względu na znaczną liczbę osób oczekujących na udzielenie informacji przepraszamy za ewentualne utrudnienia w kontakcie osobistym i telefonicznym.

Informujemy, że w celu prawidłowego załatwienia sprawy rozmowy telefoniczne są nagrywane.

 Jakie dane przygotować do rozmowy, żeby sprawniej uzyskać informacje?

  1. imię i nazwisko osoby prowadzącej sprawę w urzędzie
  2. imię i nazwisko wnioskodawcy
  3. nr PESEL wnioskodawcy
  4. nr sprawy– informacja ta znajduje się w pismach adresowanych do Państwa

Podobne wpisy:

Skip to content